Innivo Hospitality
Voor optimale gastvrijheid, professionaliteit en efficiency.
Meer gastvrijheid en werkefficiency
Zorginstellingen zijn gericht op het leveren van kwalitatief hoogstaande zorg. De vaak omvangrijke grootte van het gebouw en de steeds wisselende bezetting van ruimtes hebben echter een na delig effect op zowel de werkefficiency als de ervaren gastvrijheid. De oplossing is eenvoudig: Innivo Hospitality. Hiermee realiseert u in zorg instellingen, maar ook in andersoortige organisaties meer gastvrijheid, professionaliteit en werkefficiency zónder de werkdruk van uw personeel te verhogen.
Gastvrije ontvangst
Patiënten voelen zich welkom en ‘gezien’ door de persoonlijke benadering van uw zorginstelling met behulp van Innivo Hospitality. Bij elke ingang worden patiënten en bezoekers welkom geheten via een Welcome Display en herkend aan de handvan een tag in de persoonlijke pondskaart of de uitnodigingsbrief. De patiënt ontvangt vervolgens passende informatie, zoals een eerste routeaanwijzing, de gemiddelde looptijd naar de wachtkamer en of er sprake is van uitloop in het schema van de arts. Wij noemen dat Smart Guidance. Het gevolg: duidelijkheid en een gastvrij gevoel.
Patiëntenkamers met een personal touch
Met behulp van digitale Patient Room Signs (kameraanduidingen) op patiëntenkamers krijgen zowel bezoekers als personeel handige informatie over de patiënten. Essentiële zorggegevens kunnen rechtstreeks uit het ziekenhuisinformatiesysteem worden overgenomen en op de digitale Patient Room Signs getoond. De patiënten kunnen deze kamerbordjes vervolgens zelf naar wens personaliseren met tekst, smiley’s en foto’s. Hierdoor ontstaat bij de patiënt het aangename gevoel van een eigen kamer.